سوالات درباره خرید از پاپیون

می خواهم مبلغ محصول را درب منزل پرداخت کنم

شما می توانید پس از زدن گزینه تسوبه حساب در سبد خرید وارد صفحه مشخصات شوید و از گزینه نحوه پرداخت گزینه پرداخت در محل را انتخاب نمایید

امکان ارسال محصول بصورت کادو وجود دارد؟

بله، شما با انتخاب گزینه پرداخت نقدی مبلغ فاکتور را پرداخت می کنید و سپس با انتخاب محل دریافت سفارش، در قسمت پیغام مطلبی که می خواهید را می نویسید. پاپیون محصول را بصورت کادوپیچی شده برای آدرس فوق ارسال می کند.

چه تضمینی وجود دارد که سفارش من ارسال شود؟

فروشگاه اینترنتی پاپیون طبق قانون تجارت الکترونیک عمل می کند و کلیه مراحل اجرایی این فروشگاه زیر نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

در صورتی که منزل نباشم چه اتفاقی می افتد؟

مامور پست ۲ بار جهت تحویل بسته مراجعه می کند و در صورتی که در آدرسی که جهت دریافت درج کرده اید حضور نداشته باشید بسته برگشت می خورد.

اگر از کالای خریداری شده راضی نبودم چکار کنم؟

طبق قانون ۳۷ تجارت الکترونیک خریدار می تواند تا ۷ روز از تاریخ تحویل بسته ( به شرط باز نشدن پلمپ وسیله ) آنرا مرجوع نماید. پس از خرید از فروشگاه اینترنتی پاپیون در صورتی که به هر دلیل از کالای خریداری شده راضی نباشید می توانید آنرا برگردانید.

شرایط ضمانت محصول چگونه است؟

در صورتی که کالایی ضمانتی از طرف شرکت تولید کننده داشته باشد در توضیحات قید می شود. در غیر اینصورت همه کالاها دارای ضمانت ۷ روزه بازگشت از طرف پاپیون می باشند.

می توانم محصول را بصورت حضوری از فروشگاه تحویل بگیرم؟

خیر با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی مجوز فروش حضوری محصولات را ندارد امکان تحویل حضوری محصول فراهم نمی باشد.

چرا باید در سایت پاپیون ثبت نام کنم؟

در صورت ثبت نام در سایت پاپیون یک پنل کاربری به شما داده می شود که در آن لیست سفارشات، آدرس خود، آدرس تحویل بسته و اطلاعت شما وجود دارد. شما می توانید با هر بار وارد شدن به حساب کاربری بدون وارد کردن مشخصات خود خرید را انجام دهید و همچنین لیستی از خریدهای خود در پنل کاربری تان داشته باشید.

کلمه عبور کاربری را فراموش کرده ام

در قسمت ورود به حساب کاربردی روی قسمت فراموشی رمز کلیک کنید تا کلمه عبور به ایمیل شما ارسال گردد.

چطور می توانم کد تخفیف دریافت کنم

با یک بار خرید از فروشگاه نیازشاپ می توانید با ایجاد حساب کاربری عضو فروشگاه شوید و در خرید دوم می توانید کد تخفیف دریافت نمایید. کد های تخفیف را در قسمت سبد خرید وارد نمایید و از تخفیف های فصلی و ماهانه فروشگاه پاپیون استفاده نمایید.

امکان ارسال بسته به کدام شهرها وجود دارد؟

فروشگاه اینترنتی پاپیون طرف قرارداد با پست جمهوری اسلامی ایران است و امکان ارسال بسته شما به همه نقاط ایران وجود دارد و همه شهرها و روستاهای ایران را پوشش می دهد.

چقدر طول می کشد تا بسته به دست ما برسد؟

در ارسال با پست سفارشی در شهرهای بزرگ بین یک تا سه روز کاری و در ارسال با پست پیشتاز یک روز کاری طول می کشد. این مورد در شهرهای کوچک و روستاها در پست سفارشی ۳ تا ۵ روز و پیشتاز ۱ تا ۳ روز به طول می انجامد.

مامور پست دقیقا مبلغ فاکتور را از من می گیرد؟

بله، معیار قیمت فاکتور شما همان مبلغی است که در سایت درج شده و شما آنرا در پیش فاکتور مشاهده می نمایید. مامور پست درب منزل دقیقا همان مبلغ را از شما مطالبه می کند و نه بیشتر.

در صورتی که پس از باز کردن بسته دیدم کالا آسیب دیده چکار کنم؟

در صوتی که کالای شما در طول حمل و نقل با هر مشکلی مواجه شود، هزینه مرجوع کردن کالا با پاپیون است. فروشگاه پاپیون هزینه برگشت کالا را متقبل می شود و کالای دیگری برای شما ارسال می گردد.